کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

درخواست تسهیلات - سامانه سماح

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۵۴ ب.ظ

بسمه تعالی

«با صلوات بر محمد و آل محمد»

       با عنایت به در‌ پیش بودن مراسم پرشکوه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به منظور فراهم شدن امکان حضور حداکثری عاشقان اهل بیت در بزرگترین اجتماع انسانی جهان و از آنجایی که در نظر است برای زایرین عتبات عالیات تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت یکساله پرداخت شود؛ لذا ضروری است زایرین محترم پس از مطالعه موارد زیر و آگاهی از شرایط پرداخت تسهیلات نسبت به تایید تعهدنامه اقدام نمایند.

۱- تسهیلات فقط به سرپرستان خانوار یارانه بگیری تعلق خواهد گرفت که خود و افراد زیرمجموعه در سامانه سماح ثبت نام نموده و نسبت به خروج از کشور تا تاریخ 1401/06/26 به صورت زمینی با هدف زیارت عتبات عالیات اقدام نموده باشند.

۲- سقف تسهیلات مذکور برای سرپرست خانوار به تنهایی مبلغ ۳۰ میلیون ریال، سرپرست خانوار با یک زیرمجموعه (جمعاً ۲ نفر) مبلغ ۴۰ میلیون ریال، سرپرست خانوار با دو نفر و بیشتر زیرمجموعه (جمعاً ۳  نفر یا بیشتر) مبلغ ۵۰ میلیون ریال می باشد.

3- ضروری است سرپرستان خانوار نسبت به انتخاب بانک عاملی که یارانه به  حساب مربوطه در آن بانک واریز
می شود، اقدام نمایند.

4- با توجه به اینکه کلیه فرایندهای مربوط به پرداخت تسهیلات به صورت سیستمی انجام می شود، متقاضیان از مراجعه حضوری به بانک های عامل خودداری نمایند.

5- سازمان هدفمندسازی یارانه ها نسبت به کسر یارانه دریافتی سرپرستان خانوار (تسهیلات گیرندگان) و پرداخت اقساط به بانک های پرداخت کننده تسهیلات اقدام خواهد نمود.

6- متقاضیان محترم توجه فرمایید: جهت دریافت تسهیلات هر فرد به صورت جداگانه درخواست خود را در سامانه ثبت نماید و نیازی به ثبت نام گروهی و یا ادغام در سامانه سماح نیست.

 

ورود به سایت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶
کافی نت راه فردا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی