کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

شاید به کارت بیاد

جمعه, ۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳ ق.ظ

طرح شگفتی های :ارائه خدمات نوین و به صرفه ایرانسل موجب افزایش روز افزون سیم کارت ها و مشترکین همراه این اپراتور شده است.

شترکین "سیم کارت" های همراه اعتباری در شرایط اضطراری می توانند با ارسال کد دستوری # 261 * 10 * و اعلام مشترک مورد نظر ، از سایر مشترکین همراه اول درخواست تماس نمایند .

سرویس های ارائه شده در طرح چتر اضطراری سرویس درخواست تماس و سرویس درخواست شارژ است . مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری با شماره گیری کد دستوری # 261 * 10 * از سیم کارت همراه اول خود می توانند از سرویس های چتر اضطراری همراه اول استفاده کنند . سرویس درخواست تماس چتر اضظراری همراه اول به این طریق قابل استفاده است که اگر مشترک "سیم کارت همراه اول اعتباری" شارژ کافی نداشته باشد می تواند با ارسال یک کد  USSD از سایر مشترکین همراه اول بخواهد که با او تماس بگیرد که این درخواست از طریق پیامک به به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید . مشترکین "سیم کارت" های همراه اعتباری در شرایط اضطراری می توانند با ارسال کد دستوری # 261 * 10 * و اعلام مشترک مورد نظر ، از سایر مشترکین همراه اول درخواست تماس نمایند .

 

مشترکین دائمی ایرانسل می توانند با وارد کردن کد مربوطه #1*4444* در هر روز از یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی  بهر ه مند شوند.

 

  • بسته ویژه مکالمه:

برای استفاده از بسته مکالمه ایرانسل می توانید با وارد کردن کد #1*4444* استفاده نمائید .قابل ذکر است که این بسته بلافاصله پس از وارد کردن کد فعال می شود.

  • بسته ویژه اینترنت:

جهت استفاده از بسته ویژه اینترنت ایرانسل  مشترکین می توانند با وارد کردن کد #2*4444* از این بسته استفاده نمایند

همچنین ایرانسل از بسته های ساعتی خود در این طرح نیز رونمائی کرده است.به این شکل که مشترکین این اپراتور می توانند با وارد کردن کد #1*2*4444*  بسته های ساعتی هوشمند خود را فعال نمایند.یادآور می شویم که قیمت و حجم این بسته ها با توجه به زمان و مکان مشترکین متغیر می باشد.

از آنجا که بسته‌های «کد شگفتی‌های ایرانسل» و سرویس «امتیاز من» با تخفیف محاسبه شده‌اند، نرخ‌های ملی/ بین‌المللی بر روی آنها اعمال نمی‌شود.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۶
کافی نت راه فردا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی