کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

اتوکد آنلاین

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ب.ظ

اتوکد آنلاین توسط سایت هایی که سرورهای قوی دارند قابل استفاده است البته فقط مشاهده فایل ها نه ویرایش و انجام دستورات اتوکد.

در این پیج آموزش اتوکد قصد داریم برای شما سایت هایی رو معرفی کنیم که می تونید بدون نیاز به نصب اتوکد فایل های اتوکد رو بر روی این سایت ها آپلود کنید و مشاهده کنید.

خیلی از مواقع پیش میاد در هنگام بازدید از یک پروژه سیستم شخص یا کارفرما برای نشون دادن نقشه اتوکد، اتوکد روی آن نصب نیست.

در اینجور مواقع باید از این وبسایت ها استفاده کنید.

فقط با یک اینترنت و لپ تاپ می تونید فایل هاتون رو باز کنید و ببینید. دوباره میگم این سایت ها قابلیت ویرایش ندارند.

وبسایت proficad

برای مشاهده آنلاین فایل اتوکد می توانید به وبسایت proficad رفته و به آسانی فایل خود را در آن آپلود نمایید. در این وبسایت می توانید هم فرمت DWG و هم فرمت DXF اتوکد را مشاهده کنید.

 

سایت مشاهده و ویرایش فایل اتوکد آنلاین Sharecad

در وبسایت sharecad هم می توانید به نمایش آنلاین فایل های اتوکد خود بپردازید. حداکثر حجم فایلی که در این سایت قابل نمایش است ۵۰ مگابایت می باشد. در sharecad فرمت هایی مثل DWG, DXF, DWF, HPGL, PLT پشتیبانی می شود. ضمن اینکه مدل هایی سه بعدی با فرمت هایی نظیر STEP, STP, IGES, IGS, BREP, STL, SAT نیز در این سایت قابل نمایش است.

سایت A360 Viewer برای باز کردن فایل با پسوند DWG

ابتدا به سایت A360 Viewer بروید. در این سایت هم می توانید بدون نیاز به هیچ نرم افزاری به نمایش آنلاین فایل های توکد بپردازید.

برای یادگیری اتوکد پکیج های زیر عالی هستن و هزاران نفر تا حالا تونستن با این پکیج ها کاملا به نقشه کشی و اتوکد به راحتی مسلط شوند:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۲
کافی نت راه فردا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی