کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

سامانه آنلاین متقاضیان تائیدیه تحصیلی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ق.ظ

برای دریافت تاییدیه تحصیلی از لینک زیر استفاده کنید .شرح : در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه یا هر سازمان استعلام گیرنده تقاضای استعلام مدرک تحصیلی نمایند.

 

ورود به سایت 

 

سامانه آنلاین متقاضیان تائیدیه تحصیلی
 

https://emt.medu.ir/Default.aspx

شرح : در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه یا هر سازمان استعلام گیرنده تقاضای استعلام مدرک تحصیلی نمایند.
پس از انجام مراحل ثبت درخواست، شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. متقاضی می تواند از طریق گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند.

این درخواست در مناطق آموزش و پرورش بررسی می شود و در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی متقاضی، بر اساس مدارک و مستندات موجود در آموزش و پرورش گواهی تاییدیه تحصیلی صادر می نماید. این تاییدیه به صورت الکترونیک برای استعلام گیرنده ارسال می شود.
این مرحله آزمایشی است و گواهی تاییدیه تحصیلی فقط برای ثبت نام دانشگاهها و مراکز آموزش عالی صادر می شود و مبلغ دریافتی از متقاضی در این مرحله نیز دوهزار و سیصد تومان است. و پس از آن به تدریج بقیه سازمانها و موسسات نیز اضافه خواهد شد.



 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
کافی نت راه فردا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی