کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

کافی نت راه فردا نودژ

اخبار و لینک های مهم کافی نت

ثبت نام زوج های نابارور در طرح فرزندان غدیر

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

این لینک جهت کمک به خانوار نابارور میباشد.

 

لینک ورود به سایت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۵
کافی نت راه فردا

نظرات  (۱۲)

سلام من ۱۳ ساله نازایی دارم سه بار میکرو شدم خیلی خرج کردم تورو خدا کمک کنید شوهرم کارگر فصلی هس هر چی داشتیم خرج کردیم دیگه امیدمون اول خدا بعد شما هستید 

سلام من ۱۳ ساله نازایی دارم سه بار میکرو شدم خیلی خرج کردم تورو خدا کمک کنید شوهرم کارگر فصلی هس هر چی داشتیم خرج کردیم دیگه امیدمون اول خدا بعد شما هستید 

سلام ۱۷ساله مشمل ناباروری اولیه داریم چندبار عمل لاپاراسکوپی و بیش از۴بار آی وی اف انجام دادم الان دیگه بعلت بالا بودن سن من مجبوریم از تخمک اهدایی استفاده کنیم ،اونم هزینه ی اش جداست،شوهرم کارگره هرچی داشتیم فروختیم خدا میدونه حامی حز خدا نداریم من بچه میخوام اما شوهرم میگه دیگه در توان ندارم هزینه اش را جورکنم سنمون هم بالاست زندگیمون دچارمشکل شده اگر میتونید دستی بگیرید ثوابتون با ائمه

باعرض سلام بنده ۶سال برای فرزند آوری تلاش میکنم نازایی دارم برام آی وی اف نوشتن ولی هزینه درمان خیلی بالاست شوهرم توان پرداخت ۱۰درصدشم نداره خواهش میکنم کمکمون کنید۰

با عرض سلام ۱۶ سال ازدواج کردیم و بچه دار نشدیم چندین بار اقدام کردیم ولی بخاطر نداشتن هزینه نمیتوانستیم درمان تا آخر انجام دهیم سال قبل با فروش خانه و تبدیلش به خانه کوچکتر توانستیم تا عمل تخمک کشی پیش بریم و هزینه کاشت که حدود ۶ یا ۷ میلیون میشه کم آوردیم کل زندگی ما با یه وام ۷ میلیونی حل میشه تا بتوانیم عمل کاشت انجام بدیم منم بخاطری که از طبقه سوم در حال کارگری افتادم پایین مشکل شکستگی مهره کمری و هر دو پا و آرنج دست راست و ضایع نخاعی قادر به کار کردن نیستم واز کارافتاده شدم وبا مستمری که میگیرم نمیتوانم عمل کاشت انجام بدهیم بعد از خدا اگر کسی میتونه این وام ۶ یا ۷ میلیونی برامون جورش کنه خسته شدم ازبس رو انداختم

پاسخ:
ضمن عرض تبریک ایام ماه ربیع‌الاول به استحضار می‌رساند که چهل و یک هزار و ششصد و ده زوج در طرح فرزندان غدیر (اعطای وام قرض‌الحسنه به زوجهای نابارور) ثبت نام کرده بودند که در این مرحله از بین ثبت نام کنندگان، تعداد پنج هزار و ششصد و هفتاد و هشت زوج برگزیده شده‌اند که به مرور با آنها تماس گرفته خواهد شد. از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

لطف کنید به خاطر عیدغدیر سال ۱۴۰۰ دوباره ثبت نام بزارید 

سلام

امسال هم طرح انجام میشه

لطفا اطلاع رسانی کنید

باسلام ۱۵ ساله ازدواج کردیم و بچه دار نشدیم با هزار دردسر توانستیم درتیرماه ۱۴۰۰ عمل آی وی اف انجام بدیم که متاسفانه منفی شد دیگر چیزی برای فروش که بتوانیم دوباره عمل آی وی اف انجام بدیم نداریم فقط الاهی شکر ۴عدد جنین فریز داریم وبخواهیم دوباره عمل انجام بدیم با دارو ۶ میلیون لازم میشه دکتر معتقده که پشت سر هم آی وی اف انجام بدین درصدش بالا میرود خدایا اول امیدم به شماست بعد به بندگان خییرت خدایا با ۶ میلیون تومان وام مشکلمون حل میشه

سلام.خسته نباشید منوهمسرم ساکن قمیم هشت نه سال است که  مشکل ناباروری داریم  ماتابحال فرزندی نداشتیم. همسرم به تشخیص دکتر جواب ازمایش اسپرمشان بامورفولوژی یک وتعداد سیزده میلیون طوری بودکه دکترگفتن باید میکرو اینجکشن شوند ومن همدوسال است  پولیپ دارم ماتابحال هیچ عمل کمک باروری مثل ای یو اوای  وی اف نکردیم   مستاجرهست..چون مشکل مالی داشتیم...تروبخدااگرمیتوانید کمکم کنید .شماره تماس 09339246482

۱۷ دی ۰۱ ، ۰۷:۳۱ وجیهه مداح زاده

۲۰سال ازدواج کردیم۰۰و۱۵سال جزو زوجهای نابارور قرار گرفته ایم۰وتحت درمان۰ولی جز دوبار بارداری خارج رحم نتیجه ای نگرفته ایم و هزینه اش برامون مشکل و تا حالا با شغل کارگری خدا برامون رسونده۰۰و خرج کردیم

۱۷ دی ۰۱ ، ۰۷:۳۵ وجیهه مداح زاده

۲۰سال ازدواج کردیم۰۰و۱۵سال جزو زوجهای نابارور قرار گرفته ایم۰وتحت درمان۰ولی جز دوبار بارداری خارج رحم نتیجه ای نگرفته ایم و هزینه اش برامون مشکل و تا حالا با شغل کارگری خدا برامون رسونده۰۰و خرج کردیم۰۰دولت هم فقط درمورد بیمه ی ناباروری  حرف میزنه و هیچ عملی نشده۰۰واز وام هم خبری نبوده۰۰خواهشا راهی پیش پامون بذارید۰۰هزینه درمان  بالاست۰۰

پاسخ:
استفاده از بیمه های تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی 

باسلام  من یک خاله دارم که ۱۰سال هست که ازدواج کردولی نابارور هست خیلی دلش میخواد که یک بچه داشته باشد وهزینه درمان ندارد تو خدا کمک کنید بااین شماره از خودش هست ۰۹۱۹۹۶۳۶۳۲۲

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی